tirsdag 21. april 2009

Velkommen skal du være

God aften og signet være.

Mitt navn er Svein, og med dette oppretter jeg min blogg. I mitt første blogginnlegg vil jeg gjerne skrive noen ord om meg selv.

Jeg er i skrivende stund 19 år og bor i hjertet av Bodø by. Min bopel er et kollektiv som jeg deler med mine tre kamerater Thomas, Leon og Magnus. Intill Februar bodde jeg hjemme hos mor, far, søster og bror. Så grep utbrytertrangen meg og ut kom jeg meg i en fart. Til en semi-ny hverdag som fortsatt ville inneholde skole, men med større influenser av min nye jobb, mine nye venner og min trofaste kjæreste. Om du ikke har forstått bloggtittelen min enda: livet er herlig kaotisk!
(Forøvrig i sterk kontrast til tittelopphavet, Gunnvor Hofmos dikt anno 1946).
Utover sosialt samvær i hjemmet bedriver Svein nå dagene med svak musisering, avslutning av videregående opplæring, jobbing med herlig store PA-anlegg, kjæresterier og jevnlig gjenforening med familie.

Nå er jeg trett og kommer tilbake til ovenfornevnte livssysler senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar